mandag 24. mars 2008

Nytt onkelbarn


En av de viktigste grunnene til at jeg er i Bangkok akkurat naa, er at Marit har gaatt hoeygravid. I den tiden har jeg faatt blitt bedre kjent med niesene mine som jeg ikke ser saa mye til siden vi bor i ulike hjoerner av jordkloden. Paa loerdag var ventetiden over, og jeg fikk enda en niese! Jeg er veldig glad for at jeg fikk vaere i Thailand akkurat naar dette skjedde.


Ekstra spennende var det fordi vi ikke visste om det kom var en jente eller gutt som skulle komme. Det ble altsaa en liten pike, saa naa har jeg fem nieser. Det er ikke endelig bestemt hva hun skal hete (bare nesten), saa forloepig heter hun lillesoester. Hvis noen har veldig gode forslag, saa er det bare aa sende en tekstmelding til Marit. Det vil forundre meg om lillesoester ikke faar to navn, slik som soestrene sine.


Spebarn liker ikke saa godt aa reise, saa vi forblir i Bangkok et par uker til (det vil si Marit og de minste barna, selv reiser jeg til Iran paa fredag).



Jeg vil gratulere Marit og Satad saa mye og gleder meg til aa vaere ennaa mer sammen med lillesoester og de andre niesene mine ikke bare denne uken, men ogsaa de neste aarene.


Se ogsaa bloggen til Marit for flere bilder (link oeverst til hoeyre)

3 kommentarer:

Victoria sa...

Så heldig du er som er sammen med dem nå!! Jeg er også en meget stolt tante og gleder meg til å se flere bilder neste gang vi møtes!

Anonym sa...

Victoria sa: "Jeg er også en meget stolt tante..."

Er du en tante Ole Christian... ;)
Kjempemasse grattis fra oss i Bergen!

Ole Christian sa...

Fint aa faa med seg dette ja ;) baade for tanter og onkler